Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2015 14:48 - Италия - оазис на мечтите. Част 1
Автор: bdmundo Категория: Туризъм   
Прочетен: 1803 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 10.03.2015 15:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Случвало ли Ви се е да мечтаете за места, които да посетите, без конкретна причина и отговор на въпроса „защо?”. Да сте сигурни, че това е мястото под звездите, където те обсипват целия небосвод или пък слънцето грее по-ярко и красиво. За мен това местенце-оазис на мечтите бе Италия. Винаги съм искала да отида там, не защото съм гледала филми за забележителностите й и нещо ме е впечатлило, а просто някакво неописуемо вътрешно усещане, което нямам за никое друго местенце по тази земя. Никога не съм била от хората, чието призвание или дори фикс идея е да напуснат България. И преди да ме определите като „родолюбец”, категорично ще го отрека. Няма конкретна причина, която да ме кара изконно да обичам Родината. И не се срамувам да го кажа. Но тук са любимите ми хора, тези за които тъгувам, че не са физически сред нас и онези, които ме подкрепят и ми дават смисъл за живот, онези, които ме радват и ми липсват и заради, които наричам България мой дом и единствено те са ми напълно достатъчни, за да осмислям живота си тук и да не намирам (поне засега) основателна причина да мечтая за друг живот. И така в най-тежкия период от живота ми, реших, че заслужавам да си подаря този мой оазис на мечтите и да осъществя така желаното пътуване до Италия. В този текст ще Ви разкажа моята италианска история и се надявам да Ви е от полза, не само, за да Ви мотивира да мечтаете, но и напук на всички да Ви покаже, че едно мечтано пътуване може да не струва много и да се организира бързо и лесно, по Ваш вкус – нужни са Ви единствено малко търпение, много от онова необяснимото желание и глътка безконпромисна любов.

По същество – реших да пътешествам една вечер, съвсем случайно, след като видях изгодни оферти за полети до Милано на нискотарифна авиокомпания. Телефонът ми звънна, беше съквартирантката ми от студентските години, казах и че тъкмо ще си купувам билети за Италия (още не знаех нищо, нито къде ще спя, нито какво точно ще правя там, но това нямаше и значение). Точно след 2 минути телефонът звънна отново -„ами аз да взема да дойда с теб”- и дълго отлаганото и далечно пътуване започна с резервация на полет за след три седмици! Беше ясно, че не може да ограничим Италия само до Милано – за това избрах полетът ни до София да бъде от Венеция, оказа се още по-евтино, отколкото Милано-София и ако трябва да дефинирам ефтино с цифри – цената беше 10 евро. Е да, включен е само ръчен багаж, но беше лято и се оказа, че 5 различни рокли, малко дамски принадлежности и чифт високи обувки могат да се съберат в ръчен багаж и не ни се наложи да регистрираме друг. Краси (съквартирантката ми) беше на работа по цял ден, а аз се отдадох на плануването на мечтаното пътуване. Проучих как точно е възможно да стигнем изгодно от Милано до Венеция, решена беше и спирка във Верона и понеже първоначално бяхме направили резервацията на полетите за през 5 нощувки, реших, че Милано, Верона и Венеция са ни абсолютно достатъчни като за първа среща с Италия, за да можем наистина да ги разгледаме и да им се насладим. Нощувахме една вечер в Милано, две във Верона и две във Венеция. Бюджетът ми беше скромен, но не мога да кажа, че сме се ограничавали от нещо, бях решила да похарча най-много 800-1000 евро, като в тях да са включени полетите, трансферите от летище( нискотарифните компании обикновено летят до някое малко летище в нищото и околностите на града, на около 50-60 км. от центъра), нощувките в хотелите, предвижването от град до град, таксите за местата, които ще посетим, храната и джобните. Не знам на Вас много или малко Ви се струват, но ще ви споделя, че успяхме да се спрем на около 450-500 евро (за всяка), като не ни липсваше нищо и НЕ - не лишихме близки, добри приятели и дори себе си от малки подаръчета.

Виж още | bdmundo.bg



Гласувай:
3



1. toninabog - Поздрави!
14.03.2015 13:28
Италия е прекрасна страна и напълно разбирам желанието ви да я посетите!Прочетох постинга с удоволствие и очаквам другите части!
цитирай
2. tera - Здравей,
19.03.2015 13:29
това пътуване май не е правено скоро, защото до Венеция от доста време няма нискотарифни полети. Или не е така?
Като за 5 нощувки и предвид маршрута 500 евро са много. Била съм доста пъти в Италия, също и с посещения на Миланската скала и Арена ди Верона, в 4 звездни хотели и сме се вмествали в такива суми, заедно с билетите за опера, които са били между 60 и 80 евро.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bdmundo
Категория: Туризъм
Прочетен: 24117
Постинги: 10
Коментари: 4
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930